μυδοπίλαφο........

ελπίζω να συμφωνήσετε ότι είναι απολαυστικό.....


Υλικά:
1 κιλό μύδια
½ φλ. τσαγιού ούζο
2 κρεμμύδια
1 σκελ. σκόρδο
1 φλ. τσαγιού ρύζι basmati
1 φλ. τσαγιού λευκό κρασί
5 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
1 φλ. τσαγιού ντομάτα ψιλοκομμένη
4 κουτ. σούπας άνηθο
3 κουτ. σούπας δυόσμο
2 κουτ. σούπας κουκουνάρι καβουρδισμένο
1 φρέσκο κρεμμυδάκι
Αλάτι και άσπρο πιπέρι

Εκτέλεση:
Τοποθετούμε τα μύδια σε μια μεγάλη κατσαρόλα, μαζί με το ούζο και το μισό κρασί και τα βράζουμε καπακωμένα, για λίγα λεπτά. Τα ρίχνουμε από την κατσαρόλα σε σουρωτήρι και κρατάμε το ζουμί στην άκρη.
Σε μεγάλο βαθύ τηγάνι ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο και σοτάρουμε τα κρεμμύδια ψιλοκομμένα. Μόλις μαλακώσουν, προσθέτουμε το σκόρδο ψιλοκομμένο και κατόπιν το ρύζι. Ανακατεύουμε για λίγο μέχρι να γίνει διάφανο.
Στραγγίζουμε το ζουμί από τα μύδια σε μια μεζούρα ή ένα φλιτζάνι. Πρέπει να είναι γύρω στα 2/3 του φλιτζανιού. Ρίχνουμε το ζουμί στο ρύζι μαζί με το υπόλοιπο κρασί και συμπληρώνουμε με νερό, ώστε η αναλογία νερού ρυζιού να είναι δύο προς ένα. Βράζουμε το ρύζι για 12 λεπτά σε μέτρια φωτιά, σκεπασμένο.
Προσθέτουμε την ντομάτα τα μύδια και τα μυρωδικά ψιλοκομμένα. Αλατοπιπερώνουμε και συνεχίζουμε το μαγείρεμα, έχοντας το τηγάνι πάντα, σκεπασμένο, μέχρι το ρύζι να «πιει» όλα τα υγρά του. Σερβίρουμε γαρνίροντας με το κουκουνάρι (αν θέλουμε το καβουρδίζουμε) και το φρέσκο κρεμμυδάκι κομμένο σε ροδέλες.


Αυτήν την συνταγή την είχα δει στην εκπομπή νηστικό αρκούδι!!!!!

Σχόλια

  1. Έτσι το κάνει ο άνδρας μου μόνο που δεν βάζει ούζο και βάζει ρύζι καρολίνα .Η γιαγιά μου το έκαμνε διαφορετικά κι εγώ έτσι το έμαθα.Σωτάρω το κρεμμύδι με το λάδι , τα μύδια , κόκκινο πιπέρι και το ρύζι ωμό και μόλις ανοίξουν ρίχνω το νερό με ένα κύβο λαχανικών και ψιλοκομμένο μαιντανό, το σκεπάζω με το καπάκι για λίγα λεπτά και κλείνω τη φωτιά αφήνοντας το κλειστό να ..πάει στα παιδιά του, έλεγε η πολίτισα γιαγιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζαχαρένια μου
    όταν έρθεις θα σε ταίσω μυδοπίλαφο από το μαγαζί μας.Να γλείφεις τα δάχτυλα σου.Και χταποδάκι λιαστό και θαλασσοκεφτέδες και μελιτζάνοκεφτέδες και...και...και ακριβώς πάνω από την θάλασσα.
    Αντε έλαααα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. προαπαθεις να με κανεις μαγειρισα ε ???

    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Bravo Zaxaroula, oraiotito Thessalonikioitiko piato...yam-yam!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεχρι εδώ μοσχοβόλησε !! Πολύ ωραία συνταγή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελειο ακουγεται! Εχω να φαω μυδοπιλαφο χρονια, αυτο μου φαινεται απλο στην εφαρμογη και μαλλον θα το δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. α! κι ότι έχει σχέση με ρύζι...:)
    τέλειοοοοοοο...:)::)

    φιλιά στη γλυκιά πατρινιά...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα.
    Επειδή δεν έχω καλές σχέσεις με Θαλασσινά μόνο ψάρια μου αρέσουν δεν μπορώ να πώ την γνώμη μου για αυτο το πιάτο.
    Αύριο όμως θα σου αφιερώσω ένα τραγούδι στην εκπομπή μου όπως και την περασμένη εβδομάδα.
    Ένα που να έχει σχέση με φαγητό.
    Σάββατο 1-3 μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα.Είμαι θυμωμένος σήμερα από το γεγονός ότι ένας υπουργός προσπάθησε να κλείσει ένα κέντρο απεξάρτησης. Πέρνα αν θες από το blog να μάθεις τα νέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Moυ θυμισες πολλα μ αυτη τη συνταγη.Κατι φιλους καλους ,κατι αγαπημενους παλιους που ανεβαιναν στη Σαλονικη και τους μαγειρευα παντα αυτο το φαγητο.

    φιλια Ζαχαρενια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραίο "ακουγεται"...
    Θα το κανω .
    Φιλια ζαχαρουλα μου και καλο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχτιδούλα καλημέρα!! θα δοκιμάσω και την καινούρια εκδοχή.. σε ευχαριστώ.. φιλάκια! καλό ΣΚ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΔΡΟΜΑΚΙ αγαπημένο.. το έχω βάλει στο πρόγραμμα... σίγουρα θα τα πούμε από κοντά!!!!!!!!!

    καλό ΣΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. skouliki.. ναι.. όλα είναι εύκολα!!!!!!!

    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. peter m.... ευχαριστώ!!!
    να είσαι καλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μάγια... καλημέρες!!!!!

    φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ιφιγένεια.... μιαμ μιαμ...

    φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μελένια... να το δοκιμάσεις!! είναι καταπληκτικό!!!!!

    καλώς όρισες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! να έρχεσαι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. γωγώ μου..... στο μυαλό σου είμαι!!!!!!!!!! χα χα!!!

    φιλάκια... πολλά!! καλό ΣΚ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαριε........ φιλιά!!!!!!!!!!!!! αμέτρητα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. faraona η μαγειρική όπως άκουσα πρόσφατα, είναι άμεσα συνυφασμένη με τις μνήμες... τελικά είχαν δίκιο!!!!!!!

    καλό ΣΚ και φιλάκια αγαπημένη μου!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαράκι......... να το κάνεις και να μου κάνεις και το τραπέζι!!!!!!!!

    σε φιλώ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λατρεύω το μυδοπίλαφο!!!
    Αχ Ζαχαρούλα να είσαι καλά!! Με τη πρώτη ευκαιρία θα το φτιάξω!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. cinderella.... χαίρομαι που ήρθες και βρήκες αυτό που σου αρέσει......!!!

    καλώς όρισες....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ωραιότατο το μυδοπίλαφό σου. Δεν το έχω δοκιμάσει με basmati αλλά πρέπει να είναι πολύ αρωματικό. Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ...μ' αρέσει παρά πολύ το μυδοπιλαφο.. :)

    Καλο σαββατοκυριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπημένο φαγάκι το μυδοπίλαφο! Mε μπασμάτι?? Πρωτότυπο!!
    Καλό Σαββατοκύριακο Ζαχαρούλα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. κλαψ-κλαψ- είμαι σε δίαιτα. Καλή όρεξη σε όλους και καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα Ζαχαρουλίτα!
    Μου άνοιξες την όρεξη με το μυδοπίλαφό σου!
    Η γιαγιά μου το φτιάχνει υπέροχα!
    Τα φιλιά μουουου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μα κάθε φορά που σε διαβαζω το ίδιο πρόβλημα έχω! Σαλιώνω το πληκτρολόγιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα.
    Τα φιλάκια τα στέλνεις και αμέτρητα απότι βλέπω αλλά ενα Σάββατο δεν σε έχω δει στο Chat toy Radiopoint,1-3 μεσημέρι.
    Πάτρα ακούει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πιο καλά να τόφτιαχνες, εσύ ..
    και να μας καλούσες , ζαχαρούλα !
    Θάχαμε φάει, τώρα ...
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πλησιάζει 19 του μηνός κ μας έχεις ακόμα νηστικούς :P

    Άντε να δούμε καμιά καινούργια ανάρτηση λέμεεε!!

    Άντε κ καλή μας εβδομάδααααα
    Φιλούδια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ilias....... ελπίζω να απολαύσεις και αυτήν την συνταγή!!!!

    καλή εβδομάδα από αύριο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. έλενα.. μία δοκιμή θα σε πείσει.....

    φιλάκια, καληνύχτες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. sofia... δίαιτα Κυριακάτικα??????????

    φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. *mary anne*...... καλή όρεξη!!!!!!!!!

    φιλάκια, πολλά πολλά!!!!!!! καλό βράδυ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. suspect... να η ευκαιρία!!!!!!!
    για όλα υπάρχει η πρώτη φορά!!!!

    καληνύχτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. if..ιγένεια.... να πάρεις μία σαλιέρα... ούτε να διανοηθείς να σταματήσεις να περνάς από εδώ!!!!!!!!

    φιλάκια, καλό βράδυ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μάριε.. τα Σάββατα δουλεύω και εκτός γραφείου.. άρα είναι σχεδόν ακατόρθωτο να ακούσω!!!!
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. σπίθα.. κατρχήν καλώς όρισες στο νοστιμότατο!!! κατα δεύτερον.. η Πάτρα απέχει μόλις 2,5 ώρες... άρχισε να κατηφορίζεις και εγώ θα φτιάξω ότι ζητήσεις!!!

    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αχιλλέα... έλειπα ΣΚ!!!!!!!!!

    αλλά πιστεύω να σε αποζημίωσα για την υπομονή σου!!!!!!!!

    καλό βράδυ!!!!!!!!!!!!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις