φιλέτο κοτόπουλου...

..με καρότο, άνηθο και λεμόνι!!!!

μία ιδιαίτερη γεύση ...

Υλικά:
4 φιλέτα κοτόπουλου
2-3 μέτρια καρότα τριμένα
1 κρεμμύδι μεγάλο τριμένο
1 σκελίδα σκόρδο
1/2 ποτηράκι κρασιού, λευκό κρασί
χυμό 1 λεμονιού
λίγο άνηθο
πιπέρι
αλάτι
1/2 κ.γ. αλεύρι


Εκτέλεση:
Κόβουμε το κοτόπουλο σε μπουκιές και το τσιγαρίζουμε.

Έπειτα ρίχνουμε το κρεμμύδι, τα καρότα (εγώ τα τρίβω στο μπλέντερ) και το σκόρδο ψιλοκομμένο.
Σβήνουμε με το κρασί και προσθέτουμε λίγο νερό με το αλεύρι για να βράσει το κοτόπουλο.
Όταν είναι σχεδόν έτοιμο, βάζουμε αλάτι, πιπέρι και τον άνηθο ψιλοκομμένο.
Το αφήνουμε να πάρει μια βράση και σβήνουμε το "μάτι".

Τέλος ρίχνουμε το χυμό του λεμονιού και ανακατεύουμε προσεκτικά.
Σερβίρουμε...

Καλή επιτυχία........

Σχόλια

  1. Θα την δοκιμάσω τη συνταγή σου!
    Σ' ευχαριστώ πολύ και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μαργαρίτα πολύ χαίρομαι που σε βλέπω στην γωνίτσα μου....

    να την δοκιμάσεις, θα σε αποζημιώσει.. και μετά να μας πεις εντυπώσεις...

    και τώρα που μας βρήκες, μην χαθείς ε???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. aaaaaaaaaaaa εχω φαει ..φανταστικο !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σκουλικάκι...είσαι η καλύτερη διαφήμιση!!!!!!!!!

    φιλάκια........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπόν μου φαίνεται ωραία η συνταγή σου! Όμως που χρόνος για να μαγειρέψουμε! Επιφυλάσσομαι το Σαββατοκύριακο να την εκτελέσω!
    Φιλιά καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. marianaonice...γλυκιά μου... θα περιμένω εντυπώσεις .. εντάξει? φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζαχαρούλα γειά σου!! :)
    Δεν θα σχολιάσω τη συνταγή σου(όλες είναι υπέροχες)αλλά θα σου πω πως τόσο εσύ όσο και η ανιψούλα-βαφτιστήρα σου είσαστε τόσο όμορφες και φωτεινές!! Να είστε καλά και οι δυο :)Nα σου ζήσει!
    (έχω και εγώ μια κόρη Ταυρίνα 3 χρονών :)) )

    Φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σαν καλή φοιτήτρια, έχω βαρεθεί να τρώω κοτόπουλο, αλλά απλό...ψητό... Νομίζω αυτή η συνταγή είναι ότι πρέπει για αλλαγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να ρωτήσω μενου για party θα βγάλετε καθόλου???Έχω το σάββατο και θέλω καμιά ιδέα..!



    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ καλή συνταγή
    Θα την φτιάξω.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. aura.. πόσο χαίρομαι που σε βλέπω.. πάρα πολύ!!!

    σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! όσο για το ταυράκι σου, θα περιμένω ανάρτηση για τα γενέθλιά της.. ε? να την χαίρεσαι.. να είναι πάντα ταυράκι στην ζωή της!!!!

    καλημέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. dreamgirl... δεν είναι δύσκολη συνταγή και έχει πολύ ιδιαίτερη γεύση. φτιάξτην, δεν θα σε απογοητεύσει.. και ότι άλλο τραβάει η ψυχούλα σου, στείλε σήμα (mail) και εγώ είμαι εδώ!!!

    καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. giorgio... καλημέρα! δώσε λεπτομέρειες και θα έχεις μενού.. πόσα άτομα, πως το έχεις σκεφτεί , κλπ κλπ....

    φιλάκιαααααα..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μαρία έλενα... καλημέρα!!!
    να την φτιάξεις.. και να με ενημερώσεις για το αποτέλεσμα .. ok????

    πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. το νοστιμο μπλοκακι ειναι αυτο!!!
    την πηρα τη συνταγη να τη δοκιμασω αμεσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπραβο!!!
    Ωραια συνταγη και λαϊτ!!!
    φιλια
    και καλημερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. purple... καλημέρα!!! καλώς όρισες!!!

    όταν την φτιάξεις , μην ξεχάσεις να μας πεις και αν σου άρεσε ....

    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. faraona.... γλυκιά μου.. μου έλειψες!!!!!!!!!!!

    είναι όντως πολύ γευστική αυτή η παραλλαγή για το κοτόπουλο!!!!

    φιλάκια!

    ΥΓ: προσπαθούσα εχθές όλη μέρα να σου στείλω mail, και γύριζε πίσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ ....στην κολαση θα παμε με τετοιες λιχουδιες!!!!
    Μαααακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαρίααααααααααα... κόλαση? τι λες μωρέ? στον παράδεισο εννοείς... και χορτασμένοι κιόλας!!!!!

    φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Zαχαρουλα μου να σαι καλα...Θα την "εκτελεσω" σημερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. entelech1a....γιούπιιιιιιιιιιι!!!!

    περιμένω εντυπώσεις!!!!!!!!!!!!!

    φιλάκιααααααααα....!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. νοστιμοτατο φαίνεται και αυτό! αλλά πως είναι εμφανισιακά? είναι για να βγει σε τραπέζι η για να το φάω εγώ η κοτά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ειρήνη.. είναι για να βγει σε τραπέζι.. είναι μπουκίτσες κοτόπουλου, με μία σάλτσα όχι πολύ ρευστή, με χρώματα πορτοκαλί (καρότο) και πράσινο (άνηθο)

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Λατρεύω το κρέας! Δεν ξέρω, κάτι έχει που το θέλει ο οργανισμός μου, δεν ξέρω, μπορώ να τρώω κρέας και κάθε μέρα! Καλημέρα και από αυτή την ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπορώ να τρώω κοτόπουλο κάθε μέρα, το αγαπημένο μου κρέας, όπως και να μου το κάνεις μου αρέσει..Γι' αυτό να ξέρεις αν μου κάνεις ποτέ το τραπέζι φιάξε μου κοτόπυλο με λίγα τορτελίνια δίπλα που είμαι ..στερημένη απο αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Kαλησπέρα γλυκιά μου Ζαχαρούλα!!!
    Τα φιλιά μουουου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλέ, τι νοστιμιές είναι αυτές που προτείνεις!!! Να ξέρεις ότι συμβάλλεις στην επίλυση ενός σημαντικού προβλήματος, που αντιμετωπίζουμε κάθε μέρα εμείς οι εργαζόμενες μητέρες-σύζυγοι,νοικοκυρές σε απόγνωση.
    "Τι θα φάμε σήμερα?"
    Μα φιλέτο κοτόπουλο αλά ζαχαρούλα φυσικά.
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλησπέραααα! Δεν πέρασα σήμερα από δω, χαχαχα! Τι φαί έχει? Κοτοπουλάκι? Α ωραία...Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. marionettie.... σε φιλώ γλυκά.. και υπόσχομαι πολλές πολλές συνταγές ακόμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. αχτιδούλα..... και εγώ λατρεύω το κοτόπουλο......!!!!!!

    μακάρι κάποια στιγμή να βρεθείς στην πόλη μου και να μαγειρέψω για σένα!!!!!!

    σε φιλώ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. *mary_anne*...... σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!

    σε ευχαριστώ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. nefelli.. καλώς όρισες στην γευστική γωνίτσα μου...

    σε ευχαριστώ πάααααρα πολύ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. lily.. ο σεφ σήμερα προτείνει κοτόπουλο!!!!!!!

    σε φιλώ και σε ευχαριστώ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είμαι σίγουρη πως έβαλες αυτή τη συνταγή για μένα, που παραπονιέμαι σε όλα τα μαγειρομπλόγκ ότι δε βάζουν ελαφριές συνταγές! Τέλειο! Αύριο βράδυ έρχεται ο καλός μου, Παρασκευή βράδυ τρώμε τη συνταγή σου! Αν έρθεις το Σάββατο στη παρουσίαση, ρώτα τον να σου πει εντυπώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Noστιμότατη και πανεύκολη συνταγούλα, την κάνω και με φιλέτο γαλοπούλας.
    Μπράβο Ζαχαρούλα με τις ωραίες συνταγές:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μόλις ανάρτησα το χειρόγραφο. Για πέρνα να το δεις γιατί παίζει και ένας διαγωνισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μαράκι μου γλυκό... ελπίζω να είναι αντάξια των προσδοκιών σου η συνταγούλα!!!!

    όσο για το Ναύπλιο, αν όλα πάνε καλά, θα τα πούμε από κοντά!!!!!!!!!
    γιούπιιιιιιιιιιιιιι..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. έλενα... φιλέτο γαλοπούλας? χμμ...
    ευχαριστώ !!!!

    φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις