Χοιρινό με σέλινο..

Αγαπημένοι μου..σας ευχαριστώ που με θυμάστε!!!
Συμβαίνουν διάφορα τον τελευταίο καιρό στην ζωή μου... όχι καλά!!! Όμως η ζωη με έχει σκληραγωγήσει, οι εμπειρίες της ζωής πολλές και προσθέτουμε κι άλλες... χαμογελάμε και προχωράμε μπροστά... η μανούλα λέει "
κάθε εμπόδιο για καλό"... εγώ μέχρις στιγμής μόνο τα εμπόδια έχω συναντήσει... που θα πάει θα έρθει και το καλό... δεν νομίζω να με ξεχάσει!!! δεν κοιτάμε στιγμή πίσω.. μόνο μπροστά...


Χριστούγεννα έρχονται και σας έχω συνταγούλα στο πνεύμα των ημερών..και αγαπημένη μου!!!!


Υλικά:
1 κ. χοιρινό σε μερίδες
1,5 κ. σέλινο
2-3 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
1 κρεμμύδι ξερό ψιλοκομμένο
λάδι
αλάτι πιπέρι
1 αυγό
2 λεμόνια (το χυμό)

Εκτέλεση:
Πλένουμε πολύ καλά τα σέλινα και τα κόβουμε στα 3.
Τα βάζουμε σε κατσαρόλα σε χαμηλή φωτιά χωρίς καθόλου νερό.
Μόλις βγάλουν τα υγρά τους και μαλακώσουν τα σουρώνουμε.
Σωτάρουμε σε αρκετό λάδι το κρεμμύδι (φρέκο και ξερό) και κατόπιν το κρέας.
Οταν ροδίσει καλά προσθέτουμε και το σέλινο.
Βάζουμε νερό, αλάτι και πιπέρι και βράζουμε περίπου 20' στη χύτρα.
Οταν γίνει το φαγητό μας και έχει μείνει με λίγο ζουμάκι χτυπάμε το ασπράδι του αυγού καλά σε μαρέγκα με βαρύ πιρούνι, κατόπιν προσθέτουμε τον κρόκο και σύνεχίζουμε το χτύπημα.
Τέλος ρίχνουμε το χυμό των λεμονιών και λίγο ζουμάκι από το φαγητό.
Ρίχνουμε το αυγολέμονο στο φαγητό, κουνάμε την κατσαρόλα μας να πάει παντού και σερβίρουμε αμέσως.

Καλή όρεξη!

Να χαμογελάτε.... σας ευχαριστώ για όλα!!!

Σχόλια

  1. Ευχομαι να περασει γρηγορα και να βγεις ακομα πιο δυνατη οταν θα εχει τελειωσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολα να ειναι καλυτερα απο δω και περα ζαχαρουλα μου.
    Καλημερα, ωραια η συνταγη!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα θα πάνε καλά.
    Να έχεις θετική σκέψη και να δίνεις θετική ενέργεια στην μέρα σου και όλα θα δείχνουν καλύτερα.
    Καλή δύναμη και χαμόγελο!
    Και να μας δίνεις ωραίες συνταγές!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξερεις εσυ ...
    αυτοσαρκαζεσαι κι αυτο ειναι υγιεστατο!
    Δεν εχεις αναγκη.Κι αν στενοχωριεσαι μεσα σου ξερεις οτι ειναι θεμα χρονου ολο αυτο!Γενικως παίρνε ανάσες και μην βιαστεις για το παρακατω...


    Ωραια συνταγη!
    Εντελως χειμωνιατικη και γιορτινη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απο τα πιο αγαπημενα μου φαγητα!!

    Σλουρπ .... και ειμαι και σε διαιτα...οπως παντα :)

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ζαχαρούλα μου, το χοιρινό με σέλινο είναι απ'τις αδυναμίες μου, δεν μπορώ να αντισταθώ με τίποτα.
    Είναι πολύ Χριστουγεννιάκο φαγητό. Τα συγχαρητήρια μου που κρατάς τις παραδόσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Zαχαρουλα, οταν ερθουν τα καλα θαρθουν ολα μαζεμενα!! Μη το βαζεις κατω για τιποτα!
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σίγουρα, καθε εμποδιο για καλο
    σιγουρα

    φιλια πολλά μικρή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και να εδω αυτό που εψαχνα!!!!!! συνταγή για χοιρινό με σέλινο!!!!!
    Μπράβο ζαχαρωτό :)!!!!!
    φιλακια
    :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατ'αρχην τα καλυτερα ερχονται, αυτο λεω και στην κορη μου.Το χοιρινο με σελινα αγαπημενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ κι εσύ μαζί... Φιλάκια καρδούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλα θα περάσουν και θα μείνουν σαν ανάμνηση!
    Προς το παρόν κουράγιο!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δίκαιο έχει η μανούλα… Κάθε εμπόδιο για καλό, θα δεις! Καλό βράδυ, με χαμόγελα και αισιοδοξία…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ζαχαρούλα μου όλα θα πάνε καλά, σου στέλνω όλες μου τις θετικές σκέψεις. Να χαμογελάς πάντα μ αυτό το ζεστό σου χαμόγελο.

    Πολύ χριστουγεννιάτικο το φαγάκι σου στ' αλήθεια, εμείς το κάνουμε με σελινόριζες αντί για σέλινο, θα το ποστάρω σε λίγες μέρες, σε περιμένω για κέρασμα.

    Φιλάκια πολλά και ... think possitive:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ζαχαρούλα μου σου εύχομαι τα καλύτερα από εδώ και πέρα,έχεις δίκιο χαμογέλα και προχώρα .Θάναι δύσκολα τον πρώτο καιρό αλλά συμβαίνουν και αυτά.
    Ωραία η συνταγή σου και εγώ το φτιάχνω αλλά με λιγότερο σέλινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μην στενοχωριέσαι για τίποτα!!
    Υγεία να ΄χουμε :)
    Καλημέρα Χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπώώώώωώ!!!!!!!!Καλώς σε βρήκα και εδώ!!!!!!!!!Τέλεια συνταγή!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις