Ροζέ σαλτσούλα.. για λαχαταριστή μακαρονάδα!!!!!


Η σάλτσα είναι μία..ευγενική χορηγία της Μαρίας Νικολάου!!!!


Σας παραθέτω αυτούσιο το e-mail της!!!





Λοιπόν η συνταγούλα μας.

ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ ΡΟΖ!!

1 πακέτο μακαρόνια που βράζουμε ως συνήθως...
και πάμε για την σαλτσούλα μας που είναι η εξής.

Βάζουμε στο κατσαρολάκι μας pumaro χυμό συμπηκνωμένο ντοματας
μισο κουτί περίπου ανάλογα την ποσότητα που θέλουμε να φτιάξουμε
1 κρεμμύδι στον τρίφτη ή ψιλοκομμένο
1 κύβο λαχανικών κnorr
ψιλοκομμένο μπέικον μερικές φετουλες
και όποιος θέλει μπορεί να βάλει και μανιταράκια ψιλοκομμένα
και φυσικα λιγο λαδάκι

Κοινώς μια κόκκινη σαλτσούλα όπως την προτιμά ο καθένας .
Όταν βράσει και δέσει αρκετά ρίχνουμε μέσα μέα κρέμα γάλακτος
και αφήνουμε να βράσει σε χαμηλή φωτιά μέχρι να δέσει.
( Μπορούμε να την πήξουμε πιο καλά με ένα μικρό κουταλάκι κορν φλάουρ σε ελάχιστο νεράκι)

Σερβίρεται με ή χωρίς τυρί τριμμένο και σας διαβεβαιώ οτι είναι η ωραιότερη γεύση
μακαρονάδας που έχει φάει η οικογένεια και οι φίλοι μου!!!

Σχόλια

  1. Aχ τι μου κάνετε πρωινιάτικα...
    είμαι μακαρονού τι να κάνουμε!!!
    Καλημέρα όλη μέρα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλά ε ? Μου αρεσε έτσι οπως την ειδα τη συνταγουλα!
    Ωραια!
    Θα σας στελνω διαφορα χιχι
    Φιλια πολλα και καλημερουδια κοριτσια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. dromaki μου... μακαρονού ε??? έχω και μία κόκκινη πικάντικη , απίστευτα γευστική σάλτσα.. αύριο λοιπόν...

    Μαρία... σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dromaki ,
    κι εγώ μεγάλη μακαρονού !!

    Μαρία ,
    έψαχνα τι να φτιάξω το βράδυ !! Είμαι σίγουρη οτι θα παρεις πολλα συγχαρητήρια !!

    Καλή όρεξη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. melomenos... σε ευχαριστούμε πολύ.. καλώς όρισες!!! να έιναι καλά η Μαρία που μας εμπιστεύτηκε την συνταγή!!

    να περνάς.. να τα λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις