Διαφορετικά τρουφάκια!!!

Από τα αγαπημένα μου γλυκά..

Υλικά:
Για το παντεσπάνι:
2 κούπες ζάχαρη
8 αυγά
2 κούπες αλεύρι
2 βανίλιες

Υπόλοιπα υλικά:
1/2 kg βούτυρο νωπό (Κερκύρας)
3 κουτ. σούπας τριμένο nescafe
1/2 κούπα κονιάκ


Εκτέλεση:
Παντεσπάνι: Χτυπάμε τα αυγά με την ζάχαρη για 5 λεπτά. Ρίχνουμε 1-1 κουταλιά το μίγμα "αλεύρι-βανίλια". Στρώνουμε μία κόλα λαδόχαρτο σε βουτυρωμένο ταψί και ρίχνουμε το μίγμα. Ψήνουμε 25 λεπτά περίπου στους 180 βαθμούς
Αφού κρυώσει καλά το παντεσπάνι, το τρίβουμε με τα χέρια μας σε μία λεκάνη
Ρίχνουμε τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε με τα χέρια μας, μέχρι να γίνει ομοιόμορφο το μίγμα
Πλάθουμε τα τρουφάκια
Αν θέλουμε τα πασπαλίζουμε με τρούφα
Τα βάζουμε στο ψυγείο να παγώσουν καλά

Σχόλια

  1. Λατρεύω τα τρουφάκια και γενικά όλα τα γλύκα.
    Εχω μια απορία : Πως με τόσα ωραία φαγητά και γλυκά που φτιάχνεις δεν έχεις πρόβλημα με την ζυγαριά;
    Εγώ μόνο με το γυμναστήριο και με 40 λεπτά διάδρομο 3 φορές την εβδομάδα είμαι ΟΚ.
    Μάριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι τυχερή !!!!!
    αυτό με τα γονίδια είναι απίστευτο.
    Σήμερα είμαι σαλάτα γιατί θα πάμε για Κινέζικο,αφού πρώτα παίξουμε λίγο μπιλιάρδο.
    Καλό βράδυ.
    ΥΓ : Θα σου έλεγα να έρθεις αλλά μένεις λίγο μακριά.
    Μάριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..μπιλιάρδο??? κινέζικο??? .. χμμμ..

    καλό σαββατόβραδο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις